( Zsugabubus | 2025. 06. 23., h – 15:29 )

Nem tudom, hánynak nincs (valószínű én vagyok az egyetlen (bár nekem is van, de nem használom, csak végszükségben), meg locsemege, de ő nincs a környezetemben), de akinek van, azok közül soknak van (céges) yubikeye.

Ezt a személyes ügyintézést nem igazán veszem be, miután (más ügyben) ültem 2 bankban is pár hete 1-1 órát, és az ügyintéző többeknek is mobilbankot állítgatott, az ügyfél telefonján. Na annál biztos egyszerűbb kiadni egy céleszközt, mint a másik telefonjával szerencsétlenkedni (az egyiknél az volt a konklúzió, hogy nem tudja, miért nem megy, jöjjön vissza később). Használni se kényelmesebb, mert ezt bedugom egy USB portba, ha kér pinkódot, megadom, meg megérintem, ha szól miatta. Ennél biztosan nem egyszerűbb a QR kódos, push üzenetes szerencsétlenkedés. Különben is, mi szarik be előbb, egy telefon, vagy egy egyszerű USBs (netán NFCs) token. Ha csak azt nézem, hogy hány törött kijelzős mobillal szaladgálnak az emberek...

Egyébként félreértesz, én el tudom intézni az ügyeimet okostelefon nélkül, anélkül, hogy személyesen be kéne mennem - és jó lenne, ha ez így is maradna.