( zeller | 2025. 06. 23., h – 15:21 )

Oké, a bank beszerzi az eszközt, megcsinálja a workflow-t, hogy hogyan lehet igányelni, kiadni, visszavenni, estébé. Személyes ügyintézés kell az eszköz kiadásához és visszavételéhez, pótlásához - ami az üf.-nek kényelmetlen, a banknak drága. Ha a token besz@rik, akkor az üf. mehet cseréltetni - azaz minden bankfiókban kell egy fél tálcányi tokent betárazni az ilyen esetekre (is). Stb. Használni is kényelmetlen(ebb), mint a push/sms/dáp megoldásokat...  Ja, okostelefon használatára senki sem kötelez - a szolgáltatásokat igénybe tudod venni okostelefon nélkül is - a kényelmi elemek nélkül, illetve jellemzően a személyes ügyfélszolgálat költségének egy részét viselve... 

Keresztkérdés: a környezetedben hány embernek van okostelefonja, és hánynak nincs? Akinek nincs, az potenciális célközönsége-e a fido2 vagy más hasonló tokenes azonosításnak?