( Joejszaka | 2025. 05. 19., h – 15:54 )

Ebben az esetben nem az van, hogy vannak figyelmetlen ügyfelek, akik legalapvetőbb szabályokat se tartanak be...

 

Itt az a történet, hogy van egy bank, aminek a védelme annyira lyukas, mint egy szita, és az ügyfelek kárát szisztematikusan, aljas módon nem téríti meg, az ügyfélkommunikációja nulla, nincsen complience kezelése. A felelőtlen magatartása miatt vállalkozásokat, alapítványokat csődbe visz, egyéneknek pedig milliós károkat okoz.

 

Képzeld el, hogy a panaszainkra még egy elutasító levelet se voltak képesek küldeni se postán, se emailben... a törvény által garantált határidő lejárta után a bankfiókba kellett menni, hogy átvegyen a családtagom egy sablon formanyomtatványt.

 

Azért írom le ezeket, hogy mindenki, aki olvassa, tartózkodjon ettől az intézménytől és ne kerüljön hasonlóan bajba, mint a családtagom.