A Google fizetett hirdetést tett ki. Sajnos mivel semmilyen szabályozás nincs ezekre a dogokra,  se EU, se világ szinten,  ezért pont ugyanolyan veszélyes,  mint a Meta dolgai, élen a Facebook Marketplace-el. Ott is tömegesen verik át a jónépet aztán a se a Meta-t, se mást nem érdekel. Mivel mindkét cég pénzből él és senki nem vette őket ezért soha elő, ezért esze ágában sincs cenzurázni ezeket a hirdetéseket. Amit nem tiltanak, azt szabad elven kb.
Én megtanítottam a szüleimnek már a legelején mikor bejöttek az első online felületek, hogy e-mailben nem kattintunk linkre, hanem ott van nekik a könyvjező eszköztáron minden szolgáltató weblapja, ott kell bejelentkezni és ügyet intézni. Ha gyanús levelet kap, akkor inkább hívjon fel és megnézem, minthogy leürítsék a számláját. Facebook-on se kattingatnak mindenre, el van ültetve a bogár a fülükben, hogy ott sem kattintgatunk linkre, amit az egyik ismerős küldött.  Pláne ha nem magyarul beszél nekik.
Asszem ennél többet nem nagyon tudok tenni, ami a felhasználó oktatását jelenti.