Vannak azért hibák (nem a felhasználói felületen, hanem a tágabb rendszerben). Pl mobilon foglaltam egy időpontot sebészetre. Amikor odamentem az időpontot az automata ahol be kellett checkelni még megtalálta, de amikor be kellett volna hívni a rendelésnek már nem tudtak róla (fogalmuk nem volt, hogy ott várok). Azt mondták, hogy ez elő szokott fordulni sajnos ezzel a rendszerrel.
Mondtad, hogy a háziorvos a kókler: de Ők is rengeteget szívnak, sokszor hallottam már, hogy éppen nem egy a rendszer. (én is gyanakodtam először, hogy mi nem megy, de volt hogy saját szememmel láttam)
Egyébként micsoda baromság az, hogy időnként nem kerül fel dokumentum az EESZT-be (valamiért nem teszik fel), pl.: egy szakrendelés elküld téged ultrahangra, és egy papírfecnit ad. Az EESZT-ben nyoma sincs. Ilyenbe többször belefutottam. - Miért nem egységes ez, ki a francot érdekelnek a papírfecnik? - Amikor számonkértem, hogy miért nincsenek bent a dokumentumaim rendesen a rendszerben, ahol kellene, hogy legyen, akkor is valami olyasmi választ kaptam, hogy ez a rendszer sajátossága.
Szokott vele gond lenni.