( mraacz | 2025. 04. 23., sze – 14:00 )

Ha úgy érted, hogy nem az IT hibája, hogy nem a szopórollerre ültetett IT-s szakemebrek tehetnek róla, akkor igazad van. De az IT-hez is kell vezető, akinek az efféle problémák (különböző adatállományok, struktúrák, workflow-k, üzleti kutúrák stb.) összeolvasztásához szükséges szakmai felkészültsége meg kell  legyen. Ez is az IT (sőt, szerintem ez az IT alapvető) feladata. Itt az IT management legföljebb arra volt képes, hogy megmagyarázza, miért kell neki a vázolt helyzetet ilyen módon menedzselnie ill. megteremtenie. Ezt valószinűleg megfelelően alá is támasztotta. Szerintem ezért minimum 20 év járna nekik, kenyérvizen, talpigvasban, Kufstein magos várában. 

Normálisan egy sikertelen integráció egy bank esetében csődöt jelent, a tulajdonosok elbukják a befektetésüket. Az ügyfeleiket meg a törvény szerint kárpótolja az állam.