Engem ez nem hiszem, hogy kell hogy érdekeljen, hiszen fizetek az Internetért, és a Telekom ráadásul komolyan megkéri az árát a szolgáltatásának. (összehasonlítva akár a többiekkel, és nekem egyszer 1-2 éve még el is magyarázták, hogy Ők nem tekintenek versenytársként a Digire, ezért drágábbak. (csak éppen hülyeséget beszéltek, így meg főleg)
A Cloudflare nem egy megkerülhető szereplő, és látszik, hogy ha valami akadozik feléjük az problémát okoz az Internet szolgáltatásban, amit Te a Telekomtól vásárolsz.
Tehát szerintem a Telekomnak törekednie kellene a probléma megoldására: Jó lenne, ha nem az én Internet szolgáltatásom kárára (amit kifizetek teljes áron) próbálnák meg az egyéb üzleti érdekeiket érvényesíteni. A Cloudflare szolgáltatásai egyébként meg értéket adnak a Telekom ügyfeleinek, ezért is kellene hogy érdekelje őket.
Vagy kijelenthetjük, hogy a Telekomos Internet korlátozott (vagy használhatatlan, ez eset függő), ha tömegesen nem érhetőek el rajta weblapok, szolgáltatások. Ez egy tipikus hálózati minőség kérdés egy Internet szolgáltatónál.
(a felhasználó szemszögéből)
Én pont a Telekomra váltáson gondolkodtam, de amíg ez nem működik tökéletesen, valószínűleg nem fogok váltani.