Sok minden van. Csak te jöttél azzal, hogy
Van egy garancia időszak, ami meghatározott problémákat betakar, ezt a vásárláskor lehet tudni, mennyi. Ez után minden csak ajándék és jóindulat.
Én pedig azt mondom, hogy ez alapvetően nem egy garanciális kérdés. A kérdés az, hogy...
Az autóipar egy külön eset, külön szabályokkal, homologizációval. A Chromecast esetében mindez nincsen.
... nem lehet-e, hogy volna értelme külön szabályokat hozni olyan eszközökre, amik a központi szolgáltatás esetén kukák, mint ahogy hoztunk az autókra is, hogy márpedig muszáj lesz pótalkatrészt adni, kedves gyártó. (Valószínűleg azt is azért kapták a nyakukba, mert egyébként nem sikerült elég ideig megugrani ezt eléggé). Mert lehet ám mutogatni az egyensúlyra, hogy hülye a user, hát lehetett tudni mit vesz, és ez benne van, de az egyensúlynak az is része, hogy az eladó is tudja ám, hogy mit ad el, és hogy az nem egészen olyan, mint egy autonóm valami.
És lehet, hogy ennek a megfontolásnak az a vége, hogy 10 év után már le lehet lőni az olcsó lófaszt. De, hogy ennek semmi köze nincs a garihoz, és azzal takarózni, hogy a gari időn belül jár akármi is, az teljesen téves érvelés.