( zeller | 2025. 02. 25., k – 19:07 )

Egy weboldalt egy olyan mobil böngészőre is tesztelni, olyan kliens esetén is támogatni, ami qrvára a kerekítési hiba szintje a mobil eszközökön, nos... Elvileg van az a pénz - de általában nincs, és nem is gond a felhasználók közel 100%-ának, sőt nekik csak jó, mert a teljes support budget az általuk is használt böngésző támogatására fordítható. Tesztelési oldalról teljesen mindegy, hogy egy tesztelendő klienst hányan használnak: ugyanannyi idő és erőforrás végigtolni a teszteseteket, kiértékelni az eredményt, és a szükséges módosításokat előkészíteni mondjuk Chrome-re (market share 2025.01: 68.83%) mint az általad említett Opera bőngészőre (market share 2025.01: 1.7%) Ha a projekt vezetője választhat, akkor a két nagyra biztosan, a saját statisztikák alapján még dobogós kliensre talán tesztelnek, de az sem biztos. (Adatok innen.)
Ha megnézed, a mobilok esetében a Samsung saját böngészőjének dupla a piaci részesedése, mint az Operának - még sincs ott a használható (azaz tesztelt és validáltan jól működő) kliensek között.