( nagy_peter | 2025. 02. 20., cs – 12:47 )

Hát, ez is inkább engem támaszt alá. A találatok egy része eleve a Pixel Buds 1-re vonatkozik. A kettőre meg alapvetően három hibát írniak gyakran:

  • Windows 11-re vagy Windows 7-re csatlakoztatva sokszor megszakad a kapcsolat. Ez a leggyakoribb hiba, amit írnak. Feltételezem igaz, nekem csak Windows 10, Linux, meg Android alatt van használatban, ott ez pont nem jön elő. Volt azóta február első napjaiban egy firmware update, az sok bejegyzés szerint ezt megoldotta.
  • Van pár ember, aki szerint túl hangos vagy túl halk, és nem sikerült szabályozni a hangerőt. It azt gondolom, ezek vagyí hibás példányok lehetnek, vagy user error, mert azért a többségnél ezzel semmi gond nincsen. Nálam sosem volt gond a hangerővel, ráadásul akár a telefonon, akár a fülesen állítom a hangerőt, ugyanaz a hangerő csúszka mozog. (Windowson is megjelenik a hangerő változás a kijelzőn, ha a fülesen leveszem a hangerőt) 
  • A fül érzékelése néhány embernél nem jól működik. Azt jelzi, hogy állandóan ki-be rakja a fülest. Szerintem ez az adott készülék hibája lehet, van, akinek cserélték, és utána jó lett. De ahány ember, annyi fül, szóval az sem lepne meg, ha lenne pár ember, akinek eleve nem működik ez a funkció az ő fülével. Nekem szerencsére nincs vele gondom, és amikor feleségem próbálta, neki is érzékelte rendesen.

Ezen felül még van pár ember, aki arra panaszkodik, hogy az "AptX HD" támogatás nincs benne, de ez nem hiba. Soha nem is mondták, hogy van benne. 

Ezt viszont azért úgy jellemezni, hogy "tele a net" vele, egy kicsit túlzó. Inkább "tele van a net" a vezetékes Airpods problémáival, mint ezzel, pedig az vezetékes.