( asch | 2025. 01. 08., sze – 08:25 )

Szerintem az az elvárás, hogy minden kommitnak "jónak kell lenni", nem ad annyit, amennyibe kerül. Egy virtuális achievment kedvéért adjuk fel a produktivitást.

Talán ott lehet megfogni a kérdést, hogy két konfliktusban lévő igény van:

 * Legyen egy fejlesztői ág, ahol először találkoznak a fejlesztések, azaz itt kerül be a közösbe a munka eredménye, a kommit.

 * Legyen egy ág ahonnan release-elünk.

A kettő egybe van gyúrva, és a fejlesztői ág úgy van kezelve, mintha annak minden pillanatban release-re alkalmasnak kellene lennie. Értem én, hogy ez jó dolog volna önmagában, ki ne akarnak minden kommitból releaselni? Csak nem számolnak a rejtett költségeivel, ami a csillagokig ér. Véleményem szerint nincsen rá bizonyíték, hogy így hatékony, vagy ésszerű dolgozni, egyszerűen csak egy cargo-cult áldozata az ipar nagyrésze, és mindenki így csinálja, mert így szokás.