Még mindig rosszul közelíted meg. Továbbra sem az újravásárlás az egyetlen észszerű és biztonságos megoldás.
A kritikus infrastruktúrát alkotó eszközökből, ahol nincsen órákon belül hadrendbe állítható cseredarab, ott valaki nem végezte jól a munkáját. Tehát nem, nem a Windows XP, a Windows 7 hibája és nem is a 15 éves hardver hibája, ha tönkremegy. Meg nem is azé, aki nem cserélte le csiligány Windows 11-es gépre. Annak a hibája, aki nem gondoskodott arról, hogy 1) karban legyen tartva a rendszer, ezzel csökkentsük a kiesés valószínűségét 2) a pótolhatóságot nem oldotta meg.
Ha valaki behoz egy ThinkPad T420-at, Dell E6420-at (igen, ilyenek is mennek még nálunk, jó állapotban), hogy elromlott, én vagy valamelyik emberem 10 percen belül adunk neki egy ugyanolyat, és ebből ő annyit érez meg, hogy 10 percig "szarakodtunk" az SSD átszerelésével a cseredarabba, meg megnéztük, hogy rendben bebootol-e, fájlrendszert, adatintegritást ellenőriztük, aztán mehet is dolgozni.