otp-t is hasznalhatsz. meg lehet fallback mobilod is a polcon. meg jo, h azt nem varod el, hogy az allam a biztonsagi menteseidet is intezze helyetted :D
Hát, hogy jövőre még lehet ügyfélkapu+ az oké, nekem már most is van. Én arra gondolok, hogy amit hallani több felől, hogy 2026-tól ügyfélkapu+ sem lesz, csak DÁP, ott meg nincs otp sem.
Fallback mobilom nincs, és két telefonra nem is lehet egyazon személytől DÁP-ot rakni egyidőben. Azért pedig, hogy ha nagyritkán elromlik a telefonom, legyen a polcon egy másik, nem tartok egyet. Ha nagyon kellene valamihez, úgyis árulják folyamatosan a telefonokat. De azért már nehogy az legyen a legolcsóbb módja az ügyintézésnek, hogy kell egy számítógép, egy telefon, meg egy fallback telefon; azért, hogy spóroljunk 10 A4-es lap nyomtatásán és postára adásán.
Mentést pedig csinálok rendszeresen, amiről lehet (most sem aggódom, hogy elszállt a telefonom, tegnapi backup van róla), de ha csak úgy megengedné, hogy lementsük a DÁP szupertitkos tanúsítványait, meg visszatöltsük, akkor mindek a nagy szigor, hogy se jailbreak, se rootolás, se régi android?
minden masra ott a https://nav.gov.hu/igazgatosagok/ugyfelszolgalat-kereso
https://nav.gov.hu/ugyfeliranytu/keressen_minket
https://nav.gov.hu/igazgatosagok/ugyfelszolgalat-kereso/ugyfelszolgalat…
Ezekkel meg az a gond, hogy amikor a nyomtatvány így kezdődik: "Ez a nyomtatvány az ügyfélkapus regisztráció elvégzésére jogosult szervnél történő regisztrációt követően kizárólag az Ügyfélkapun (www.magyarorszag.hu) keresztül elektronikusan adható be! További információért kérjük látogasson el a www.magyarorszag.hu honlapra.", akkor ott is csak ugyanúgy tudnak sajnálkozni, mint ha csak telefonon hívod fel őket. Érdemi ügyintézés viszont nem lesz belőle. Időtöltésnek jó lehet, meg lehet utazni hozzájuk a friss levegőn, de a nyomtatványt végül majd úgyis elektronikusan kell beküldeni; akár jártunk náluk, akár nem.