( arpi_esp | 2024. 10. 26., szo – 15:09 )

igen ismerem. irtam 25 eve antialiasolt vonalhuzot, a Radikal demoban hasznaltuk.

en ugy csinaltam akkor, hogy 24.8 fixpontos integerrel mukodott, igy eleg volt az x/y interpolalni (ugyanugy szorzas nelkul, minden pixelnel csak hozzaadtam 1-1 szamot x es y-hoz), es a felso 24 bitben volt a pixel koordinataja, az also 8 bitben pedig az alpha ertek hozza.

es igy a kezdo/veg koordinata is lehetett subpixel pontos eleve.

mondjuk en kulon kezeltem azt az esetet ha x iranyban lepegettunk egyet es az y volt antialisolva (egymas alatt kellett 2 pixelt reszben alphasan megrajzolni) es kulon a masikat amikor y-ban ment egyesevel es az x volt tort. igy meg jobban lehetett optimalizalni... (a legelejen pedig ha y1>y2 volt akkor felcsereltem a 2 veget)