Mert az átlag ember nem akar a végtelenbe növekedni, csak a multi...
Ennyit kellett volna leírnod, nem szarkasztikusan, és ez így igaz.
Az átlagember egy szintig szeretne növekedni, többet szeretne elérni, mint a felmenői, de nem a végtelenbe növekszik, mert nem százalékos növekedést vár el magától, mint a multitól a befektetők. A százalékos növekedés, ahogy a multi növekszik, egyre nehezebb és végül már csak arrogáns üzletpolitikával, a piac felforgatásával, a piaci szereplőknek való közvetett károkozással teljesíthető.
Nem beszélve arról, hogy az átlagember és a multi között nagyságrendi különbségek is vannak.
Amit szintén kihagytál a képletből, hogy az átlagembert reklámokkal, érzelmi manipulációval bombázzák folyamatosan, hogy növekedni akarjon, és sose legyen elégedett azzal, amije van. Egy tisztán keresletalapú piacon, ahol nincsenek reklámok, az átlagember a mostaninál is kevesebbet szeretne gazdasági értelemben növekedni.