( zeller | 2024. 09. 11., sze – 13:27 )

A banki oldalon, pontosabban a kártyaelfogadást/processzálást végző oldalon nagyon szigorú elvárások vanna a redundancia, pontosabban a rendelkezésre állás tekintetében. természetesen ott sem 100% az elvárt és a teljesített érték, azonban a végberendezés és annak adatátviteli kapcsolata a szolgáltatójával ami SPoF, illetve az lehet, ami azon túl van ("banki oldal") az jellemzően redundáns kialakítású kell, hogy legyen. Az, hogy egy redundáns rendszer _is_ képes lefeküdni, az is igaz, de ettől még alapvetően nem ott szokott a bibi jelentkezni, még akkor sem, ha egy teljes környéken megáll az élet a POS-ok tekintetében (mert pl. a helyi telco adott körzete, akinek a vonalait a POS-ok használják megkotlott, és nincs uplinkje a "nagyvilág" felé. mert mondjuk elmarkoltak egy kábelt... )