Láttam én már olyan műszaki problémát, amikor a fél POS-hálózat lehalt. Igen, provider szinten, vagy elfogadói szinten.
Az _is_ a teljes, a számlavezető rendszerig terjedő infrastruktúrát használja, ami redundáns kell legyen.
Ez egy kissé bonyolultabb játék. Mivel a kártyaelfogadást biztosító bank nem feltétlenül azonos a kibocsátóval (sőt, az esetek nagy részében nem azonos), ráadásul a kártyaelfogadási folyamat azon része, amikor a kártyát a boltban fizetésre használja valaki, nem is feltétlenül megy el a számlavezető rendszerig, az AFR-t idekeverni (a fizetés meg sem történik még ez esetben) kifejeztten helytelen.
Senki nem mondta, hogy 100%-os a rendelkezésre állása a kártyás fizetésnek
Azt nem, de a nem a banki oldal miatt kitételt vitatom. A banki oldal is lehet hibás benne, nem szabad minden POS problémát a boltra tolni.
ha veszel egy doboz gyufát, de csak húszezresed van, a bolt visszautasíthatja(!)
Erre linkelnél egy jogszabályt? A maximált érmeszabályt ismerem. (szerk: közben megtaláltam, ahol linkelted)