( locsemege | 2024. 09. 09., h – 22:21 )

Mindkettő kód, csak míg én az MCU regisztereinek bitjeit nézegetem a katalóguslapon napokig, addig a klasszikus software-esek a különféle függvénykönyvtárak API dokumentációjával csinálják pepitában ugyanezt. :) Alattam nincs oprendszer 32 biten sem, 8 biten ez meg esélytelen is volna. Az operációs rendszer bizonyos szinten az élet megrontója. Például akkor, ha ki vagy feszítve futásidőben bizonyos körülmények között. Engem nem zavar, már megszoktam. Néha hiányzik a malloc(), realloc(), free(), akár kedvem is lenne implementálni, csak aztán rájövök, hogy ezekhez a játékokhoz sok RAM kellene ám, mert fragmentálódik, nyilván kell tartani, a lyukakat felszámolva sok memcpy() lesz belőle, mert RAM-ot itt a piros, hol a piros szerűen nem tudok lapozgatni, mert ez annál egyszerűbb szerkezet. PIC32 amúgy, MIPS a lelkem. :)

Meg ugye mind a digitális, mind az analóg elektronika megtervezése is a feladatom, elvi kapcsolási rajz, majd PCB. Ez nem az a klasszikus IT-s terület, szerintem amikor valaki azt állítja magáról, hogy IT-s, egészen másra gondol a többség.