Összemosod a dolgokat. Igen, ilyen is van, de nem erről beszéltünk. Hanem arról, amikor a szülők egymástól függetlenül ugyanazt tapasztalják (időben később van), mert a gyerekek állítanak valamit (ez történik először). Ha valamire 20-30 tanúd van, hogy megtörtént, annak jobban hiszel, mint ha csak egyvalaki látta úgy.
Ez így nulla. A rendszer egy-két elemében történt pár eset alapján még nem lesz valós rálátásod az egész rendszerre (beleértve azt is, hogy a gyerekek/tanárok mikor miért viselkednek szarul).
Jó lenne az a videó felvétel az óráról, lerövidítené a folyamatokat.
Milyen videófelvétel?
egy általános iskolában a lecke a prioritás.
?
Itt Magyarországon hova is tudod vinni a gyereket, mondjuk kiskunbüdösmittudoménhol?
Nem is annyira fontos a gyerek, hogy jó iskolába írassátok, vagy ha nincs jó iskola, megszervezzétek azt?
Egyébként ez nem válasz, amit írtál erre
Valóban nem válaszoltam az általad írt faszságra, hanem reagáltam.
inkább az húzzon el a francba, aki nem ért a szakmájához, utálja, és úgy csinálja. Aki nem oda illik az iskola eredeti funkcióját tekintve. Problem solved.
Mondjuk ez pont ugyanaz, mint amikor azt mondom, hogy az elégedetlen szülő járassa jó magániskolába a gyerekét. A rossz tanár nem mond fel, mert kell neki a pénz, és közel van az iskola. A szülő nem íratja jó magániskolába a gyerekét, mert nincs pénze és messze van az iskola...