( trey | 2024. 07. 22., h – 10:17 )

Tapasztalatom az, hogy vissza lehet egerészni az ilyen helyet is legalább egy hibrid megoldásra. Csak kell egy küldős, aki rámutat a hiányosságokra (ezek lehetünk mi vagy hasonlóban utazó cégek) és kell nyilván egy belső ember, akinél felmerül az igény a szar megváltoztatására. Nem lehetetlen.

Ha kell, keress, segítek.

Egyik cégnél úgy jött az igény, hogy egy ismerősömet felvették nem IT projektvezetőnek, de nem haladtak a projektek. A külföldi főnöke megkérdezte, hogy miért. Mondta neki, hogy a magyar kollégái rájöttek, hogy ért az IT-hoz, ezért minden egyes apróbb-nagyobb IT problémával őt keresték. Ő meg segített nekik, de a saját dolgaival nem haladt. A magyar főnökei ezt megerősítették: kell ide local tech. support, legalább a hét 2 napján.

Azóta boldogok, a projektvezető is a dolgával foglalkozik és halad. Boldogok az userek, boldog a projektvezető, a magyar főnöke, a külföldi főnöke. Meg én is.

Mindenki happy!