( Bolka | 2024. 07. 12., p – 18:24 )

MikroTik alapú site-2-site WireGuard VPN-t használok. Minden előjel nélkül megállt a forgalom és csak annyit láttam a log-ban, hogy nem sikerül a handshake. Már minden beállítási lehetőséggel próbálkoztam, eltöltöttem vele fél napot legalább, mikor olvastam ezt az ötletet, hála és köszönet érte!!! Kliens port számát megnöveltem 1-gyel és azonnal helyreállt a kapcsolat. Ez csak Telekomnál fordul elő vagy általános probléma WireGuard VPN esetén? Szándékos a szolgáltató részéről vagy bug? Ha esetleg valaki tudja a választ, örülnék, mert ha ez egy visszatérő gond a Telekomnál - esetleg nem is véletlen -, akkor inkább visszaállok OpenVPN-re, az ugyan lassabb volt de még sosem hagyott cserben. Mióta WireGuard-ra váltottam március körül, kétszer is előfordult, hogy megszűnt a kapcsolat. Legutóbb szerintem azzal oldottam meg, hogy kínomban már a Telekom HGW-t is újraindítottam...