( dlaszlo | 2024. 07. 03., sze – 22:31 )

De ki mondta, hogy neked át kell szoknod?

A fanboyságról a gondolataim: Egy ekkora balfaszság után ilyen vehemenciával véded a hőn szeretett céget, pedig a mai napig nem tudtak egy bocsit, vagy legalább egy egy mondatos leírást kitenni a weblapjukra, közben teljesen egyértelmű, hogy teljesen szar a rendszerük (mert ezt Te nem tudtad megérteni, de nem mehet át két milliárd forintnyi hibás (több  hónapos lezárt) tranzakció egy ilyen rendszeren, mert akkor ott nagy problémák vannak): én ezt úgy hívom, hogy hülyének néznek, és csak a pénzem kellett. És felesleges azzal jönnöd, hogy a másik cég is elb*szná, mert nem b*szta el, és ha ez véletlen meg is történne, akkor valószínűleg nem ilyen gyökér módon kommunikálna.

Tehát erre az egészre azt tudom mondani neked, amit Zorán is megénekelt: "langyos a sör, mert nekünk így is jó."  Én rajtam ez már nem múlik, mert már nem használom az apple pay-t (egy ilyen hiba után), és nem veszek semmit a store-jukból, de van olyan felhasználó, aki ezzel a minőséggel is meg van elégedve (vagy esetleg ilyen érzelmi vak, és nem látja a hibákat), addig ez biztos így marad. Hát hajrá, az a rossz hírem, hogy most levonhatják a következtetést, hogy ez így "rendben volt", legközelebb ennyit sem kapsz. (Ráadásul ezt a többi cég is látja esetleg.)

Ezen felül az egész felhasználói felületet (amiről itt a végén beszélgettünk) én inkább középsz*rnak, mint jónak mondanám, de ez már tök mindegy (az én véleményem). De megmondom neked azt is, hogy az Androidban mit nem szeretek, pl a settings menüt, és azt, hogy ahány féle telefon, annyi féleképpen cseszik el, és szerintem nem logikus helyre tesznek beállításokat. (vagy csak én öregszem, és semmit nem találok meg).

Ha azt hiszed, hogy bárki védi a Google-t (persze ott is van 1-2 önjelölt védelmező), akkor olvasd el a kapcsolódó szálakat itt a hup-on.