Nyugtass meg, hogy nem szoftverfejlesztőként dologozol...
      
  Tény, hogy raylib-et csak próbáltam, de SDL azért rendszeresen előfordult,Nyilvánvaló hazugság, ha így lenne, akkor tudnád, hogy sem az SDL, sem a raylib egyáltalán nem is ad ui funkcionalitást, nagyokos. (Az a raygui bövítmény lenne, magában a raylib könyvtárban semmi ilyesmi sincs, az SDL meg még szöveget sem tud megjeleníteni rendesen SDL_ttf nélkül, hivatalos ui bővítménye meg nincs is.)
Szóval, ezek azok amiket a raylib szerinted nem adHazudsz, sosem állítottam ilyent. Sőt.
elvégre pont azt mondod hogy a raylib nem ad semmitMegint hazudsz, ilyent se mondtam; konkrétan azt mondtam, hogy alacsonyszintű könyvtár, tehát magasszintű absztrakciókat nem nyújt. Az nem az én hibám, hogy nem tudod, mi a különbség a kettő között. Nem semmi! (pun intended, érvényes a tudatlanságodra és a különbségre is :-) )
Akkor kérek példát ogl / dx alatt csak a következő egy hívásos dolgokra, amiket emberünk használt: DrawRectangle / DrawTextEnnek megint semmi köze ahhoz, amit állítottam, ráadásul ez még véletlenül sem az OpenGL / DirectX réteg dolga, te tanulatlan tuskó. Csak kötözködsz, miközben fingod sincs róla, hogy miről beszélsz. Full disclosure: raylib fejlesztő és kontribútor vagyok (azaz voltam, amíg szét nem cseszték a github-ot), és azt is pontosan tudom, mekkora meló a text rendering, lásd Scalable Screen Font. Ezzel szemben te még az alapfogalmakkal sem vagy tisztában, azt se tudod, melyik rétegnek mi a szerepe, ráadásul pofátlanul hazudsz, mint egy Rogán-propagandista, így nincs miről beszélnünk a továbbiakban. És elfogyott a popcornom is. Ágyő!