( n.balazs | 2024. 01. 20., szo – 18:58 )

Más kis cégnél is futottam már bele, hogy az n-100. verziót is támogatták, mert az "úgy illik, úgy elégedett az ügyfél". Aztán csodálkoztak, hogy az ügyfelek miért nem frissítenek.

Egy normális support díj (exponenciálisan növekvő):
- n. (aktuális verzió): 100 pezeta / óra (minden megkezdett óra díjköteles)
- n-1. verzió: 110 pezeta / óra
- n-2. verzió: 130 pezeta / óra
- n-3. verzió: 180 pezeta / óra
- n-4. verzió: unsupported vagy 300 pezeta / óra

Így elég gyorsan rá lehet szoktatni az ügyfelek a rendszeres frissítésre. Neked is jobb, nekik is jobb. A nagyok (SAP, IBM, Red Hat, Atlassian, Microsoft, ServiceNow stb.) is ezt csinálják. Működik.