A pro-EV emberek meg ingyen szajkózzák a nagy gyártók után hogy márpedig milyen jó, a többiek meg maradjanak csöndben és amúgy is szarfejek.
Semmi másról nincs szó, minthogy próbál az ipar egy új szegmense (és az a kevés tucat tulajdonos) meggyőzni MINDENKIT arról, hogy vegyen EV-t (ami valamiért sokszorosába kerül az ICE-hez képest) és megint az van hogy a villanyhívők (kisebbség) baszogatják a többséget hogy miért nem azt használja.
Vegyed meg nyugodtan, használd, oldj meg eddig nem létező problémákat. A szememben ettől még nem ítélem el az EV tulajokat, de az nincs rendben hogy innentől trágyadobálás van mindenki más felé. Kísértetiesen hasonlít a viselkedés az almás fanboyokra, akik státuszt vettek de mégsem nem jár érte az elismerés.
A kitermelés, gyártás és (akksi) újrahasznosítás során jóval meredekebben szennyezi a környezetet mint egy javarészt fémből készült ICE hajtáslánc - még az olajfinomítással együtt is.
Ennek árnyékából megy a kaszával mutogatás hogy a többi ember szennyezi a környezetet aki nem akarja kidobni a működő, olcsón fenntartható kocsiját és befizetni a semmiből alsó hangon 6 misit villanyautóra. Ha olyan nagy környezetvédő vagy akkor építs egy víz- vagy szélmalmot és használd azt áramtermelésre - mivel az az energia konkrétan ingyen van -, nem szennyez és kőből meg fából (megújuló) meg tudod építeni. És főleg ne közlekedj autóval mert az is szennyez, preferáld a bringát meg a lovaskocsit.
Továbbra is csak egy szűk réteg az akinek logikus választás egy EV.
Az ipar még mindig adós egy nagy energiasűrűségű és nem szennyező akksi előrukkolásával, gyors töltéssel és normális töltőhálózattal.
Ezek MÁR mind adottak a gonosz ICE esetén, csak már unalmas hogy jól működik, olcsó. Izgalmasabb klímahisztizve a lakosságra terelni az ipar szennyezését.
Addig marad a pocsék súly/teljesítmény/hatótáv/hőmérsékleti-rugalmatlanság probléma - külön röhejes amikor villanyrepcsivel szórakoznak, mikor a levegőben kritikus hogy valami könnyű legyen, de a villanytraktor is megér egy kabarét.