( kisg | 2024. 01. 08., h – 16:45 )

^^^ Ezt mindenki olvassa el, meg tudom erősíteni. Ugyan sikerült "tisztázni magunkat", de tortúra volt.

 

Ha fél évvel ezelőtt nyitod ezt a topikot, én lettem volna a legnagyobb Wise rajongó, mert egyéként nagyon jó a szolgáltatás, és pár éve, amikor hívtam a supportot, volt magyar nyelvű, helyi telefonszám, és tényleg tudott is segíteni, megvárta hogy feltöltsem a dokumentumot amit mondott, megnézte még a hívásban ... stb. Soha nem volt még olyan jó ügyfélélményem pénzintézetnél.

 

Ezzel szemben a mostani "élmény" nagyon éles kontraszt volt. A magyar ügyfélszolgálat megszünt, csak egy angol számon lehet beszélni velük, ahol 1 óra hívásban várakozás után lekezelően elhajtanak.

 

Valutakonverzióhoz, átutalásokhoz, kártyahasználathoz lehet használni a Wise-t, de pénzt tartani rajta nem biztonságos, és kell lennie backup megoldásnak, ha úgy döntenek, hogy akkor most inkább nem juthatsz hozzá a pénzedhez, amíg "nem azonosítanak / vizsgálnak felül".

Sajnos a Revolut nem teljes alternatíva, amióta nem adnak magyar helyi bankszámlaszámot és SWIFT-en keresztül lehet csak forintot utalni.