( hajbazer | 2024. 01. 02., k – 18:29 )

Ezt majd akkor hiszem el, ha nem az ellenkezőjét látom.

Először a reklámok kezdtek megszaporodni, a Google profitéhsége miatt. Utána kezdtek egyre többen reklámblokkolót felrakni, de így is csak a felhasználók töredéke használ.

annál több lesz a reklám, illetve annál komolyabb erőforrásokat fog beletenni a tartalomszolgáltató, hogy a reklámbevételeket minimum(!) szinten tartsa.

Vagy annál inkább fog rájönni, hogy reklámokkal már nem tud pénzt keresni és kénytelen lesz minőségibb szolgáltatást nyújtani.

Ez persze nem így fog történni, mert a Google nagyon is zsírosra keresi magát a reklámblokkolók elterjedtsége ellenére is. Amint pedig a prémiumosokból realizált profitja átveszi a vezetést a reklámokon realizált profit felett, úgy a most prémiumos előfizetőknél is elkezdi majd bedobálni a reklámokat, pont úgy, mint a streaming-szolgáltatók, akiknek szintén nem volt elég az, hogy a felhasználók megfizették a működési költségeket, a profitot, még újabb és újabb bőrrétegeket szeretnének lehúzni, mert máshogy nem tudnak növekedni, hogy a befektetőcskéik yachtján még több buborék legyen a Jakuzziban.