( hajbazer | 2024. 01. 02., k – 12:08 )

Évekig működött tizedannyi reklámmal, mint 2023-ban. 2010 előtt pedig működött videón megjelenő reklámok nélkül. Azóta, a reklámblokkolók elterjedésének ellenére, a Google profitja hasít, a COVID óta már átlag évi 10% növekedést hozva. Biztos, hogy Pistikéék tehetnek erről és véletlenül sem a Google profitéhsége?

amikor a netezők többsége idióta lett, annak már jelentős költségvonzata is van

Az idióták nem használnak hirdetésblokkolót. A tudatos felhasználók használnak. Kivéve, amikor az illető annyira r=1, hogy nem is tudja, hogy reklámblokkoló van a gépén (haver felrakta, vagy olyan csiliböngészőt töltött le, amibe be van építve).

Egyébként a karenkedés helyett az lenne a normális, hogy ha nem tetszik neki valami, akkor nem csal, hanem mást használ, ahol nem csal.

Ebben a történetben senki nem csal. A Google próbál minél több bőrréteget lehúzni a fizetőképes és nem fizetőképes keresletről egyaránt, utóbbi bőrréteget nyilván a reklámügynökségekről húzza le, de azt meg a termékgyártó cég fogja a vásárlóiról.