( dlaszlo | 2023. 12. 31., v – 15:07 )

Egy adott szolgáltatásról volt szó ebben a szálban, aminek hibái vannak. Amit írtál - "Lassan az egész internet úgy lesz, hogy minden kattintás után külön fizetni kell, mert ahogy  szélesebb tömegek rászabadultak, nem tudtak korrektül viselkedni, hanem leraboltak mindent." - ezt miből gondolod?

Hogy a konkrét szolgáltatásnál maradjunk, egy kicsit arrogáns dolognak tűnik, hogy a szolgáltató inkább az egyes felhasználókat hibáztatja, nem pedig saját felelősségét vállalja a problémákért. Talán azért mert azt gondolja, hogy ezt így is át tudja tolni a monopolhelyzete miatt. Inkább elutasítja a problémák megoldását, az innovációt és a fejlesztést, és a problémák megoldása helyett egyszerűbb megoldásokhoz, például popup ablakokkal való tiltáshoz folyamodik. Gondolok itt arra, hogy akár kulturált módon is lehetne reklámozni, és releváns reklámokat játszani, megfelelő mértékben.

Egyébként lehet tudni, hogy hány százaléka a felhasználóknak használ reklám blokkolót? Az ismerőseim, akik nem technikai beállítottságúak, inkább nem nézik a YT-ot.