Értem a logikát, de nem értek vele egyet. Azt gondolom, hogy eléggé sokszereplős ez a piac, a verseny miatt nem lesz "hűségidő", azaz akár havi váltásban is lehetsz előfizető és előnemfizető. Mivel egy ilyen szerződés megkötése-felmondása tényleg egy gombnyomás (nem varázsgomb :D ), nem gondolom, hogy ezen lényegesen változtatnának. Sőt, ezzel akár potenciális ügyfeleket is veszíthetnek, hiszen ha van egy (agyon)hypeolt műsor, akkor ha egy hónapra is elő lehet fizetni, akkor lehet, hogy többen rászánják azt a néhány ezer forintot.
Hasonlítanám a VPS-piachoz: már nem csak hónapra, hanem sok cégnél napra vagy akár perc alapon is lehet VPS-t bérelni, míg régebben talán a havi volt a legrövidebb időszak. Nem tartom akár azt se lehetetlennek, hogy a streaming-nél is lehetne pl. két órára előfizetni, ha egy filmet meg akarsz onnan nézni (és csak egyet).
Szerintem ez az irány megy a profitmaximalizálás irányába - de majd kiderül, mit hoz a jövő.