( uid_16401 | 2023. 12. 20., sze – 17:42 )

Ma sikerült belépnem! Nem volt egyszerű, de sikerült!

Bementem a fiókba, ahol nem értették hogy mi nem működik. Mondták hívjam fel a telebankot. Felhívtam, elmondták hogy felhasználónevem írjam be a netbank oldalán, aztán a kiküldött jelszavam! Laptopom az pulton, csinálom amit mond de elmarad a siker! Telefonban nem hiszik el, hogy nem megy. Próbáljam meg még 1x. Megpróbálom semmi. Mondom itt a kollégája, oda fordítom a "lapost" aztán mondja el nki, hogy mit csináljon... Neki sem megy! Kész most már senki sem érti, hogy mi van. Sem a telefonban, sem a pult mögött. Na jó időt kér a telefonos, hogy tanácsot kérjen. Kis idő múlva visszajön, azt mondja mindent törölnie kell a netbankból, aztán újra nyitni a hozzáférésem. Ba+! :D :D :D Hallom hogy zongorázik a távolban hosszan, néha felnyög. A pultban ülő nő meg a körmeivel kopog a pulton... Aztán mondja, jó most már minden menni fog! Megpróbálom, és sikerült! Kérdezem mi volt a baj? Hát nem tudom, de valahol összeakadtak a bitek... mondta :D :D :D

A dolog szépséghibája, hogy nem tudok egyben egy havi számlatörténetet lehúzni! Beküldöm a kérelmet, és minden napra generál egy lekérdezést! Mindre külön rá kell kattintani, hogy elkészüljön a doksi, aztán mindet egyenként letöltögetni. Minden doksiba bekerül egy 8 oldalas bevezető szöveg, és utána meg a napi forgalom. XML vagy bármi más importálható formátum nincs! Kész őrület ez az egész, de most már leszarom, lehúzom a 30 db pdf-et, átgépelem egy excel táblába, aztán elküldöm a könyevlőnek, hogy importálja be a programjába! Holnap meg átutalok mindent a Magnetbankos számlára, aztán megszüntetetm a fenébe ezt számlát!