Ilyen legalja két céggel, mint az egyik ismert webshop és társuk, a másik ismert futárszolgálat, még nem találkoztam. Most csak a tényeket írom le: november 27-én rendeltem két mikrót, ajándékba szántam. A webshop átvételi pontjába kértem a munkahelyem közelébe. Mivel két hétig semmi hír nem jött, és kivettem az év végi szabadságomat, jeleztem az ügyfélszolgálaton, hogy házhozszállítást kérek. Eltelt újabb hét. Tegnap már kezdett elfogyni a türelmem, megint chateltem az ügyfélszolgálattal (ami önmagában is egy tortúra, mire élő emberhez jutsz, aki ugyanúgy nem tud semmit), megkérdeztem mikor hozza a futár az árut. Azt igérte, hogy másnap azaz ma 10 és 19 óra között. Ez is milyen intervallom? Normális futár 2 vagy max 4 órát ad meg. Ma reggel óta várom, nem merek elmenni itthonról. Ma délután ismét chateltem a robottal, de bármit választottam a menüből, mindig bezárta a chatet. Egy óra próbálkozás után végre nem rúgott ki, és az élő ember nagylelkűen megadta a futárcég központi számát. Nem a futár mobilját, sem a fuvarlevélszámot! Itt újabb kálvária kezdődött, mivel felhívtam a futárcéget, meg akartam tudni, mikorra várható a kiszállítás. Normális igény, nem? Na ott ugyanúgy elkezdődött az "ön a 25-ik a várakozási sorban", lassan leszámolt 40 perc alatt 10-ig, majd bontotta a vonalat. Ez nem ingyenes hívás volt! Van egy olyan érzésem, hogy nem lehet véletlen. A feleségem meg egyfolytában szid, hova tettem az eszemet, hogy ilyen cégekkel üzletelek. Én csak azzal tudok védekezni, hogy ha csalók lennének, már régen tönkrementek volna. De lehet, hogy túl naiv vagyok. Mindenesetre a tanulságot leszűrtem. Okulásul írtam le másoknak.