A facelift előtti Model 3 eléggé zajos, de én részemről ezzel annyit foglalkoztam, hogy első alkalommal, amikor felhajtottam az autópályára, akkor megállapítottam, hogy "ahha, tehát ez ilyen", majd a Model 3 összes többi (jó) tulajdonsága gyorsan feledtette a dolgot. (Highland-hez még nem volt szerencsém, erősen kiváncsi vagyok rá, mennyit javult a helyzet.)
Ugyanakkor, tök érdekes, hogy a Model 3-nál, ami alapjaiban véve az egyik legjobb légellenállási együtthatójú autó, ennyit birkóznak évek óta a szél- és gördülési zajjal, és még a részleges, majd teljes kétrétegű üvegezés sem hozta meg a kívánt eredményt, ezzel szemben, járkáltam múltkor egy kifejezetten olcsó EV-vel, ami ráadásul féltégla alakú volt (SUV/crossover), sima egyrétegű üvegezéssel, és meglepődtem rajta, hogy milyen kussban van autópályán. (Cserébe, soha nem zavart még annyira EV-ben az inverter magasfrekvenciás sípolása, mint abban.)