( hnsz2002 | 2023. 10. 12., cs – 12:01 )

Semmi nem változott. Tavasszal/nyár elején ugyanezt játszottam velük... Külön jó, hogy vodafone-nál a fizetési felszólításnak is díja van, illetve ha a számlát nem fizeted be időre, akkor e-pack nem teljesítés címén újabb büntetést rád vernek kérdés nélkül.

Az utóbbi pár hónapban meg az utalásokat sem sikerül sehogy sem lekönyvelni rendesen. Pár hónapja mondta valamelyik ügyintéző, hogy az a baj, hogy számlaszámot írok a közleménybe. Ügyfélazonosítót kell írni... Mióta voda ügyfél vagyok (~14 éve...), azóta írok számlaszámot... Mindegy. Következő utalásnál beírtam a két ügyfélazonosítót (mobil és net [upc örökség]). Ezt sem sikerült lekönyvelni... Akkor megint telefon ügyfélszolgálatra... Elnézést, a rendszer, migrálás, összevonás, satöbbi... DE! Meg tudják mostmár csinálni, hogy egy ügyfélazonosító alatt legyen mindkettő, és akkor nem lesz ilyen probléma többet! (Na persze...) Mondtam, hogy szaros piszkavassal se nyúljon hozzá, most jönnek a számlák, kapok értesítést, be tudok lépni weben is, ami hátravan még a hűségből valahogy kihúzzuk, aztán a büdös életbe soha többet voda... Kibaszottul kurvára meguntam az egész évek óta tartó szarakodást.