( ggallo | 2023. 09. 16., szo – 20:32 )

Pontosan! Többször előkerült már itt is, hogy mekkora szívás, mikor a Tesla csökkenti a kocsik árát, milyen rosszul járt aki épp most vette a csökkentés előtt. Dehát nem befektetésnek vette, hanem használni... Annyi volt amennyi, úgy döntött neki ér annyit, kérte. Mivel ilyen csökkentés már többször fordult elő, azt is tehette volna, hogy vár határozatlan időt, hátha csökknetik megint, és csak akkor rendeli meg...

A legtöbb (értelmes, megfontolt) ember X évre és/vagy Y kilométerre vesz autót, ergo durván kevesebbet fog érni annyi idősen, annyi kilométerrel, mint újonnan. Majdnem mindegy mennyi volt újonnan és mennyit csökkent az új ára azóta. Ha valaki nagyon fiatalon vagy nagyon kevés futással adja el, magára vessen. Az új, szalonból kihozott, 0 km-es autó is majd egy áfa-nyival kevesebbet ér "használtként"...

Ezen felül az autó is csak egy műszaki cikk, még ha sokkal drágább is az átlag műszaki cikknél. Az iPgone 14 Pro Max 700 ezer körül jelent meg, most bő 400 ezerért meg lehet venni. Akkor aki tavaly októberben vette az infartust kap, mikor ezt meglátja? Pedig ez majd 50%-os esés...