( andrej_ | 2023. 09. 15., p – 09:34 )

Különös tekintettel arra, hogy ha azon az országúton megy, akkor ugyanúgy eljön majd az újabb autón is ez az állapot. Mondjuk amúgy is, hiszen kopóalkatrész, csak hamarabb.

Igen, nekem 2 éve volt egy futóműves köröm, csodálatos volt. :)

Én úgy tekintem, hogy a mobilitási, kényelmi faktornak amit az autó ad van egy minimum (egyszerű, normális autótól indulunk felfelé) TCO-ja. Ezt nem fogod megúszni. Ha új/újszerű autó akkor relatív drága lesz, és oké, hogy nem nyúlsz hozzá 1-2-3 évig, de ezt kifizetted bőven a vételárban, ha használt, akkor esélyes, hogy hozzányúlsz, és megúsztad a nagy értékvesztést. Pont a 4-5-6 éves autók, futástől valamelyest függően azok, ahol jó esély van az első komolyabb alkatrészek cseréjére. Nem feltétlenül azért mert rossz az autó, hanem azok a 100-150-200-250k km-es nagyszervízek amiknek jönnie kell, azokat már nem akarta vállalni az eladó. (Valójában ha új autóba ül át, akkor vállalja, csak ő neki azaz igénye, hogy új legyen, nem akar belemenni, arra költi a pénzét, amire szeretné.)