Lásd nyitó. Sajnos, amíg a klasszikus autógyárak kénytelenek a villanyautóikat az ICE autóikon realizált profitból keresztfinanszírozni, addig a minőségből muszáj lesz engedni. Másból ugyanis nem nagyon tudnak, tekintve, hogy a villanyautó nem olcsó. Még állami dotációval sem.
Amikor ilyeneket olvasok, hogy
A futómű sem feltétlen szereti benga testet maga felett, hiába a légrugó, rosszabb úton, ahol nem hullámok, hanem sok apró szintkülönbség dolgoztatja, hajlamos döcögni az e-tron. Az sem biztató fejlemény, hogy a bal első kerék felől már jól hallható kopogás jön, alig 9000 kilométer után.
Akkor azt mondom, hogy nem. A villanyaudi nem Audi minőség. Az Audi gyártja, de messze van a megszokott minőségtől. Erre utal a nyitó is, akkor újra:
Villanyautónak zsír, de Audinak egyelőre kevés.