Ezeket az arakat a legtobb szallodaban, meg a nagyobbakban is altalaban kezzel* allitjak be. Szoval mindenfele anomalia benne van a pakliban.
Pelda: a sales beallit valamit napkozben, majd hazamegy delutan otkor. Este hetkor bejon a valtas a recire, es latja, hogy itt bizony van ures szoba. Bookingon atirja a rate-et, hatha beesik meg egy-ket vendeg. Meg ha akar nulla profit van a vendegen, akkor is megeri, mert az ures szalloda nyomaszto, rombolja az image-uket. (Sot, meg akar veszteseggel is megerheti kiadni, ha utana ra tudsz melegiteni masnap egy 30 perces masszazst a vendegre 40 ezerert, de az mar mas tortenet. :)) Viszont direkt ertekesitesi csatornakon nem irja at az arakat, mert egyreszt minek, masreszt ha veletlenul valaki este tizkor meg a hotelek sajat honlapjait nezegeti, az ugyis ott akar megszallni, mindegy mennyi a bookingon.
* ertsd jol, lehet, hogy a szallodai rendszer tolja be egy API-n keresztul, de a ember donti el, hogy mi legyen beirva