mer te azzal töltöd az időd, hogy órákon át próbálsz elérni valakit aki soha nem tudja felvenni a telefonját vagy nem látja át az értéseit soha?
Bárcsak lenne valami megoldás, hogy ilyenkor üzenetet hagyjon az ember! :)
Hozzád hasonlóan érvelnek azok is, akik elküldenek péntek este egy emailt, hétfőn pedig rád ír IM-en, hogy miért nem válaszoltál. Én a céges Teams-et sem nézem realtime. Ha valaki fontos, felhív. Ha nem veszem fel, üzenetet hagy (SMS, voicemail) amiben konkrétan leírja, milyen témában keresett. Ha nem írja le, akkor megint nem fontos.
Hát a tököm tele van, hogy egy nap jön száz email (plusz amit a robotok küldenek, CI/CD, Jira, stb.) emg háromszáz Teams message, amire mind elvárás, hogy azonnal válaszoljak, mert ugye instant messaging. :D
Ma szabin voltam pár elintézendő miatt, volt olyan, aki reggel küldött, megkapta az autoreply-t (gondolom), majd délután rám chatelt, hogy nézzem már meg, mert neki fontos, és péntekre (azaz mához 3 napra) kell a válasz. Hát hogyne, már ugrok is! :)