( dlaszlo | 2023. 02. 15., sze – 17:03 )

Itt ha jól értettem mellékattintott a user. A szerződésben (ha olvasta) nem biztos, hogy a magáénak érezte ezt a részt, mert nem ezt akarta választani.

Egyébként egy szerződés a szolgáltató és a fogyasztó között jóhiszeműen jön létre, a fogyasztó jelzi, hogy ezt a szolgáltatást a jelen tudása szerint egy évig igénybe fogja venni. Ezért cserébe kap havi 5-8 EUR kedvezményt. Nem vállalt kötelezettséget, nincs olyan szerződés, amit ne lehetne felmondani. Ez nem egy házasság vagy vérszerződés.

Főleg, hogy kiderült, hogy egy tévedés történt, és még az első hónap elején jelezve lett, szerintem ritka nagy taplóság, hogy a szolgáltató megpróbálja lehúzni 50e Ft-ra a felhasználót. Az 50e Ft-ért cserébe pontosan mit kapott a user? Nem hiteleztek neki meg semmit, mert a szolgáltatásnak előre szedett díja van. Csak havonta kérik el tőle. Mivel felmondod a szerződést, milyen jövőbeli fizetési kötelezettségről beszélsz?

Abban teljesen egyetértek, hogy teljes áron, az egyébként elérhető konstrukciójuk alapján elszámoljanak vele (amit ténylegesen használt).

 funkcionális analfabéták kétsoros szövegeket nem tudnak értelmezni

Hol a határ? ha 10000000 forint lenne a szerződésben, akkor is ez van, mert benézték? Te elfogadnád? Ha szerinted az 50e Ft tisztességes, akkor mi az az összeg, ami már nem? Nyilván az a normális, hogy amit elhasználtál, igénybe vettél, azt kifizeted, úgy, ahogy azt másoknak is kínálják, akik nem kötnek "hűség időt".

Egyébként a "talpraesett" szolgáltatónak talpraesett usereket kívánok. :)