Bar mar regota hasznalom a P1 portot, gondoltam irok a szolgaltatonak, hogy szabad-e csatlakoztatni hozza eszkozt (megis jobb lenne ha lenne valami amire hivatkozni lehet, ha gond van) . Leirtam, hogy milyen tipusu oram van, illetve, hogy van eszkozom es a port hozzaferheto.
Ez majdnem 2 hete volt, este irtam az e-mailt es oriasi meglepetesemre, reggelre volt valasz. Nem egy automata valasz, ember valaszolt (vagy a ChatGPT):
Társaságunkhoz érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy nem rendelkezünk elegendő információval kérelmének feldolgozásához, nem tudtuk az érintett áramfelhasználási helyet beazonosítani rendszerünkben. Ezúton kérjük Önt, hogy az alábbi adatok legalább egyikét – melyeket villamosenergia-számlájáról, szerződéséről vagy villanyórájáról tud leolvasni – szíveskedjen hozzánk eljuttatni.Vevő (fizető) azonosító (10 jegyű szám): Fogyasztásmérő gyári száma (10 jegyű szám): Fogyasztási hely azonosító (felhasználó azonosító száma - 8 jegyű szám): Tisztelettel: MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft. az MVM ÉMÁSZ Áramhálózati Kft. megbízásából
(elosszor azt gondoltam, hogy irrelevansak a fenti adatok, de vegiggondolva, lehet benne valami, ez alapjan tudjak ellenorizni, hogy tenyleg hozzajuk tartozok-e, mert mondjuk az ELMU-EMASZ nem feltetlen hagyhatja jova egy EON-os ugyfelnek)
Meg aznap elkuldtem a hianyzo informaciokat (a biztonsag kedveert mindet). Valoszinuleg azota is probaljak kideriteni a valaszt, mert en eddig meg semmi valaszt nem kaptam toluk.
Van egy olyan erzesem, hogy az egyik KPI-juk a first response time, a follow-up-ot meg nem merik, szoval megvolt az elso valasz, kipipalva, innentol dolog semmi.
Azert kivancsi volnek, ha valaki megkeresne oket ugy, hogy eleve az elso e-mailben benne vannak az adatok, akkor mivel napolnak el a problemat.