( willy | 2022. 12. 11., v – 14:24 )

Ebben is csak a ferdítés van jelen. "Brutális adóemelésre készül Brüsszel" -> .07 EUR cent (máshol is jelen van az üzemanyag árában)  "teljesen elszállhatnak az üzemanyagárak" -> 660 helyett lehet akár 700 is a benzin :) /amiből 149 Ft áfa és 145 Ft áfa bevételt realizál az állam valamint a bekerülési költség 135Ft az Ural, 190 a Brent esetén + szállítás és finomítás költségei/ 

Szóval

- Brüsszel nem kíván emelni semmit. Van minimum adótartalom. A kormánynak kell betartani amit vállalt, vagy kivételt kérni -> megint későn fogtak hozzá, hogy a kötelezettségek alól felmentést kérjenek.

- A jövedéki adó mértéke nem véletlenül kell hogy harmonizáljon, hisz ez megakadályozza az EU-n belüli játszadozást.

Jellemző amúgy az Index elírta az adómértéket mivel .36 helyet .6 írt csak "úgy". A világgazdaságnak az EUR-ra két ára is van az egyik 424 a másik 432 Ft.  A növekedés mértéke 0.07 EUR lenne, ami tényszerűen október harmadikai MNB árfolyam 422,51 Ft. azaz 29,57Ft. HA nem kér a kormány mentességet. 

Szóval csak három dolog nincs rendben ezzel, egyrészt Brüsszel nem emel semmit, a kormány emel,  ha másrészt nem kér mentességet és harmadrészt a szükséges mértéke nem annyi mint amit írnak, 

Szóval mi a jajveszékelés? Nem az október 3.-i Ft-t árfolyam (422.51HUF -> 1 EUR) a probléma? Tudja mindenki a fenti levezetés szerinti pontossággal  meg fogjuk tudni, hogy ez is valójában az ellenzék műve, vagy "Brüsszel"-é akik miatt ez a nyomor van, "bárcsak adnák már azt a lóvét amiért könyörgünk ezek a szemetek"

Mikor lesz szó adócsökkentésről, vagy kompenzációról amit a kormány tud adni?