Kíváncsi leszek majd mit fog hozni a jövő. Az itteni példa is jól mutatja, hogy már nem olyan tiszta a helyzet.
20 éve mi volt ? Fogta az igazságügyi szarkértő, megvizsgálta a kocsit és megállapította ha gond volt vele. Megtehette mert majdnem minden direktbe volt, kormány fék gáz stb. Így gyártó se nagyon kellett hozzá.
Most mi van, kapsz egy jalom hw-t egy halom sw -t aztán, hogy mi szarik be ember legyen a talpán aki megmondja. Főleg ha nem is érdeke. (Ha jól rémlik Ricsi elhiresült ügyében is próbálták a mercedeszt megkeresni, hogy az adatokat kinyerjek a komputerből (főleg a sebesség), de ammenyire tudom ez nem jött össze.)
Szerintem hasonló kéne mint repülésben. Minden kocsiban lenne "fekete" doboz, amibe szabványosan rögzíti a fő adatokat. így ha gond van, rögtön bármelyik szakértő fogja és elemezheti az adatokat. Rögtön kiderül nyomta-e a féket vagy nem stb.