hat akkor meg nem ertem mi a problema? tavaly is, meg tavaly elott, meg elotte is (fasztudja) mennyi evvel, ugyanoda kell kuldeni az adot.
Nekem volt angol cégem. Az angoloknál van bürokrácia bőven, viszont van egy nagy különbség: működik és ügyfél központú. Amikor kapok levél a HMRC-től, akkor abban közérthető angolsággal le van írva, hogy a mi a lófaszért írtak nekem, milyen lehetőségeim vannak, mikor lesznek aktuálisak azok a lehetőségeim és mi a várható büntetés, ha addig nem teszem meg, amit kérnek.
A NAV úgy ír, hogy kell egy magyar-magyar szótár az értelmezéséhez és még akkor is esélyem van arra, hogy nem jól csinálom.
ehhez miert kene 42.-szer leirni egy emailben?
Mert például lehet, hogy ez az első autód. Hidd el, meg lehet úgy írni a levelet, hogy az elején van a lényeg, a vége felé pedig az ismétlődő rész.