Persze a választás lehetősége jó, azzal kezdtem, hogy nem vitatom én ezt, de a gyakorlatban akkor is az van, hogy ha ezeket a számokat még kikorrigálod (mert ugye ez a teljes kép, a safari kijön belőle), akkor a chrome 86%, az már önmagában hát, ha nem is piros ász, de legalább egy király, főleg úgy, hogy a második helyen álló samsung internet a maga ~6,4 százalékával egy chromium, szóval nem áll messze a "Egy központi böngészőmotor lehet, arra húzhat bohócruhát ((gyakorlatilag skin-elheti a böngészőgyártó), aztán csókolom" definíciótól. Így marad ~7.6 százalék (de gyanús, hogy van abban még pár chromium). Ami valóban sokkal több, mint a nulla, és az is rengeteget számít (pl a pegazus kapcsán), hogy egyáltalán van lehetőség tudatos döntésre ezügyben, ezzel együtt az van, hogy a diverzitás jó, még jobb lenne, ha a gyakorlatban egy kicsit erősebben létezne, pl amikor a desktop böngésző piacon valóban egy ligában játszott a a chrome és a róka és az IE.