( kallaics | 2022. 04. 13., sze – 21:44 )

Ne haragudj, hogy beleszólok, de úgy gondolom ez nem úgy működik, hogy neked van egy problémád, amihez a fentiek alapján semmi releváns tapasztalatod nincs és elvárod, hogy itt ingyen segítsenek neked és oldják meg a problémád. Ez itt nem így működik, ez egy szakma, mint a villanyszerelő, ács akármelyik másik szakma. Az itt lévő emberek éveket, sokszor évtizedeket ölnek tanulásba és nem várhatod el, hogy ezt a tudást ingyen és bérmentve bárki is átadja itt kommentek formájában. A hangnemről nem is beszélve. Ha nem változtatsz a hozzáállásodon, akkor senki sem fog neked segíteni... még ennyit sem!

Visszatérve a problémára: Azon a szinten, ahol a te tudásod áll, azok alapján itt egy szimpla segítség kevés, mert alapvető dolgok hiányoznak. Ez egy állapot és ezen több módon lehet segíteni.

Ha ezt egy éles rendszernek szeretnétek, akkor javaslom keressetek meg valakit, aki megfelelő díjazás fejében összerakja rendszesen a rendszert. Utána több idő marad megtanulni a hiányzó dolgokat, megérteni, mit miért csinált az, aki értett hozzá, illetve egy kisebb játszótéren ki lehet próbálni dolgokat tanulás jelleggel.

Ha eleve tanulási céllal szeretnéd megtanulni a FreePBX-et, akkor először meg kell tanulni az alapokat (olvasni, túrni az Internetet), majd mikor van egy alap tudás, akkor neki lehet állni telepíteni, konfigurálni, optimalizálni, funkciókkal bővíteni stb.

Az, hogy a telefonközponthoz kell némi "TelCo" tudás is, gondolom mondani sem kell.

Gondold át a fenti sorokat, mert a te érdekeid szolgálják.