( dlaszlo | 2022. 03. 22., k – 08:05 )

Van az a személyiségtípus, aki szeret panaszt tenni, élvezi azt az egész folyamatot. Kéjesen vágyik a pillanatra, hogy valami sóhivatal kimondja: neki van igaza

Ez egy ok lehet az 1000-ből, amiért valaki panaszt teszt valami sóhívatalnál. (de nem biztos, hogy ez motiválja)

Az én indíttatásaim a következők lehetnek (így átgondolva pár, nem sorrendben): 1. szabadulni akarok, de jogtalanság miatt nem lehet. 2. kérem vissza a pénzem, amit jogtalanul tartanak vissza 3. olyan dolog történt, amit mással nem akarok, hogy megcsináljanak, pl csalás, hazudozás. Azért bármit nem hagy rá az ember. De a sok birka, mivel nem szól, ezért még 10 évig csinálhatja a cég.

A Gránit bank miatt azért nem teszek panaszt, mert ha nehéz is őket felhívni, eddig még mindig elintézték házon belül a hiba korrigálását, nem kellett hatóságot bevonni. Ha pl nem kapnál vissza X összeget, akkor Te is futnál a pénzed után.