Hitelkártyája válogatja, hogy mikor van a fordulónap, illetve a türelmi időnek mikor van vége. Az SZJA visszatérítés az általam látott tájékoztatás szerint három napra elosztva érkezik (02.10., 02.11. és 02.14.).
Ami látszik, az az, hogy a login, az SCA üzenetek (push, sms) működnek, a push alapján az app által adott válaszok bejutnak, ahova kell. (Netbankba be lehet lépni 2fa-val.) A George mobil app "mögötti" szolgáltatások nem érhetőek el.
Az app kvázi "azonnal" adott "nem működik, használja a netbankot" válasza alapján szerintem explicit le van kapcsolva az elérhetőség addig, amíg ki nem kalapálják azt, ami "mellé ment". Hogy a hét végi nagyszabású munka (frissítés? migrálás? átalakítás?) során ment félre valami, vagy épp közben sikerült valami rosszul/állt meg valami, azt szerintem nem fogja az Erste az orrunkra kötni...