( peterszky | 2022. 02. 08., k – 16:03 )

Miért, mi a gond vele? Amúgy itt is igaz, olyat kell választani, ami az igényeknek megfelel, én gyak. nulla papírozás, hagyjanak békén, ügyfélszolgálatra se kelljen járni háromszögben keresem a legjobbat általában, ebben nem találtam egyelőre jobbat a Gránitnál. Voltam diákként K&H-s / OTP-s, de ezek kb. addig is jók, ha a költségeket nézzük, utána mentem az AXA Bankhoz (az már akkor digitális volt kb.), amikor megvette őket az OTP, akkor meg Gránit. Egyszer kellett mennem azonosítani magam, azóta ha kétszer kerestek valamilyen ügyben, lehet már sokat mondtam. Az app / netbank valóban egyszerű, főleg az utóbbi, de könnyedén használható (appból szerintem a K&H-é tényleg jó). Nekem a "virtuális" kártya az egyetlen, ami kicsit hiányzik a szolgáltatásukból.