( Imo | 2022. 02. 06., v – 19:56 )

Teamviewer-nél biztosan nem igy van, az service-ként települ, nemhogy loginkor, de már azelőtt éled a kapcsolat, a kis türelmet frissitéseket telepit szöveget is látni ilyenkor. Tehát semmilyen user nem kell a túloldalra.

Hálózati problémán meg nem segit semelyik távelérés. (teamviewer annyit segit, hogy dns nélkül is feléled a kapcsolat, mert bepróbálkozik ismert teamviewer ip-ken dns nélkül is)

 

Fő szálhoz:

A chrome remote desktop nem tudom hogy jön ide, mikor utoljára néztem adott google fiókkal kell belépni minden oldalon, az meg nonsense support célra.

VNC, RDP és hasonlók meg szintén noway, hiszen port forwardot vagy vpn-t igényelnek, arra egy egyszeri user képtelen és hülyeség is, csak azért, hogy valaki segitsen egy kicsit.

Ellenben a W10-be integrált Quick assist már értelmesebb dolog, az valóban használható supportra, de az meg nincs is a listán.